Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Προσήγαγαν στο Α.Τ. Ομόνοιας τον πρόεδρο της Πακιστανικής Κοινότητας

Σήμερα το πρωί προσήχθη στο Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας, ο Τζαβέντ Ασλάμ, πρόεδρος της Ένωσης Μεταναστών Εργατών και της Πακιστανικής Κοινότητας Ελλάδος, η «ΕΝΟΤΗΤΑ», όπου και κρατήθηκε για μισή ώρα χωρίς να του απαγγελθούν καταγγελίες. Ο Τζαβέντ Ασλάμ είχε βρεθεί στο κέντρο της Αθήνας για να οργανώσει το απογευματινό αντιρατσιστικό συλλαλητήριο στην Ομόνοια.


Ο κ. Ασλάμ εξιστόρησε τα πρωινά γεγονότα στο tvxs.gr:

«Έβγαινα από το μετρό της Ομόνοιας και με άκουσαν να μιλώ στο τηλέφωνο. Μου είπαν με άσχημο τρόπο κλείσε το τηλέφωνο. Εγώ τους είπα κλείνω αλλά σας παρακαλώ να με αντιμετωπίζετε με σεβασμό όπως σας σέβομαι και εγώ. Μου φώναξαν πάλι κλείσε το τηλέφωνο. Θες να πάμε στο τμήμα; Εγώ τους είπα αν ο νόμος λέει να πάμε, να πάμε. Εκεί ένας μεγαλόσωμος αστυνομικός με έβριζε πολύ άσχημα. Τα λόγια του δεν μπορώ ούτε να τα πω. Τότε παρακάλεσα τους γύρω να αναγνωρίσουν ότι αυτός μου μιλάει άσχημα. Ακόμη και μετά από αυτό, μπροστά σε όλους εκείνος συνέχισε. Για αυτό ρωτώ: ο νόμος είναι μόνο για τους φτωχούς, τους αδύναμους και τους μετανάστες;».

Σύμφωνα με τον ίδιο ο αστυνομικός που τον προσήγαγε του είπε στην συνέχεια ότι θα του κάνει μήνυση και ένας τρίτος παρουσιάστηκε ως μάρτυρας. Ο Τζαβέντ Ασλάμ, όπως μας είπε, ρώτησε ποιός είναι μάρτυρας για εκείνον όταν τον έβριζαν.

Ο ίδιος, πάντως, θεωρεί ότι η προσαγωγή του δεν ήταν προσωπικά στοχευμένη, αλλά τυχαία.
 tvxs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου