Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Σάμερ Ισάουι: Προτιμώ το θάνατο απ’ την απέλαση


Samer_This_is_my_landΑπό την στήλη του Συλλόγου Ιντιφάντα στην εφημερίδα Δρόμος της Αριστεράς

Δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013



Ο Σάμερ Ισάουι είναι Παλαιστίνιος πολιτικός κρατούμενος σε απεργία πείνας.

Το Ισραήλ ανακοίνωσε ότι τον απελευθερώνει με απέλαση στη Λωρίδα της Γάζας. Παρακάτω η απάντησή του Ισάουι την οποία δημοσιοποίησε ο δικηγόρος του.

«Σχετικά με την προσφορά της ισραηλινής κατοχής να με απελάσει στη Γάζα ξαναλέω ότι η Γάζα είναι ένα αδιαμφισβήτητο κομμάτι της πατρίδας μου και ο λαός της είναι ο λαός μου. Οπότε, θα επισκεφτώ τη Γάζα όταν θέλω ή θα έχω διάθεση καθώς βρίσκεται μέσα στην πατρίδα μου, την Παλαιστίνη. Στην πατρίδα μου έχω δικαίωμα να περιπλανιέμαι όποτε θέλω από το βορρά ως το νότο. Αρνούμαι με κάθε τρόπο να απελαθώ στη Γάζα, καθώς μάλιστα η πρακτική της απέλασης φέρνει απευθείας πικρές μνήμες από τις εκδιώξεις που ο παλαιστινιακός λαός έχει υποστεί το 1948 και το 1967.
Παλεύουμε για την ελευθερία της πατρίδας μας και την επιστροφή των προσφύγων μας, [που βρίσκονται] στην Παλαιστίνη και στην εξορία, όχι για να προσθέσουμε σε αυτούς και άλλους απελαθέντες. Η συστηματική πρακτική της απέλασης με την οποία το Ισραήλ αποσκοπεί στο να αδειάσει την Παλαιστίνη από τους Παλαιστίνιους και να φέρει ξένους στη θέση τους, δεν είναι παρά ένα έγκλημα. Οπότε, αρνούμαι να απελαθώ και θα συμφωνήσω να αποφυλακιστώ μόνο στην Ιερουσαλήμ καθώς γνωρίζω ότι η ισραηλινή κατοχή στοχεύει στο άδειασμα της Ιερουσαλήμ από το λαό της και τη μετατροπή των Αράβων πολιτών σε μια μειονοτική ομάδα του πληθυσμού. Το ζήτημα της απέλασης δεν είναι πλέον μια προσωπική απόφαση. Είναι μια εθνική αρχή. Εάν κάθε κρατούμενος συμφωνεί υπό πίεση να απελαθεί έξω από την Ιερουσαλήμ, τελικά η Ιερουσαλήμ θα αδειάσει από το λαό της.
Προτιμώ να πεθάνω στο κρεβάτι μου στο νοσοκομείο, παρά να απελαθώ από την Ιερουσαλήμ. Η Ιερουσαλήμ είναι η ψυχή μου και η ζωή μου. Εάν ξεριζωνόμουν από εκεί, η ψυχή μου θα ξεριζωνόταν από το σώμα μου. Η ζωή μου είναι χωρίς νόημα μακριά από την Ιερουσαλήμ. […] Συμβουλεύω όλους τους Παλαιστίνιους να αγκαλιάσουν τη γη τους και τα χωριά τους και να μην υποκύψουν στις επιθυμίες της ισραηλινής κατοχής.  Τέλος, επαναλαμβάνω για χιλιοστή φορά ότι θα συνεχίσω την απεργία πείνας, μέχρι την ελευθερία και την επιστροφή στην Ιερουσαλήμ, ή μέχρι το θάνατο».

Μετάφραση: Σύλλογος Ιντιφάντα
http://intifadagr.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου